چند موزیک از انریکه

چند موزیک از انریکه

Enrique Iglesias

addicted

addicted glam as you mix.

Addicted Metro Mix

Addicto

Be Your Self

Break Me Shake Me

California Callin

Dont turn off the Light

Dont Turn Off the Light ( Spanish Version

escape | spanish

escape

Free

Hero - Spanish Version

Hero

if the world crashes

i will survive

a chica de ayer

live it up tonight

love 4 fun

love to see you cry

Mamacita

Marta

Maybe

Mentiroso

mentiroso version mariachi

no apagues la luz bonus track

Not In Love

one night stand

Para Que La Vida

Pienso en ti

Quizas

Roamer

Say It

she be the one

sueltame las riendas

Tres palabras

wish you were here with me

You Rock Me

نظرات 32 + ارسال نظر
تارا سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ

چتور باید دانلود کرد؟لطفا

سحر جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام . خوبی؟ چطوری میشه این آهنگها رو دانلود کرد؟

مهسا سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام این آهنگو چطوری میشه دانلود کرد؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ق.ظ

خب؟؟؟ چطوری دانلود کنیم؟؟؟

مهدی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

شقایق یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ق.ظ

اه مرده شوره این سایت رو ببرن که نمیشه آهنگهشو دانلود کرد . من نمیفهمم شما بلاگر ها بیکارید میشینید این بلاگ های احمقانه ی مزخرف رو درست میکنید.

gladiator جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ

مثله بچه ها چطور دانلود میشه

نوید دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام. بخاطر آهنگ ها ممنون . زحمت کشیدی ولی من بلد نیستم چطور باید دانلود کنم.
لطفا راهنماییم کن.
مرسی.نوید........

غریبه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ

این بلاگ مسئول نداره بیاد جواب یکی رو بده ؟؟؟
من جواب میدم
عزیزان لینک ها خرابه و نمیشه دانلود کرد

سوسن دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ

خاک بر سرتون که یک آهنگ نتونستم دانلود کنم 5 ساعته توی نتم

سها دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:01 ب.ظ

گلم نمی خوای جواب این ملتو بدی؟؟؟؟ خب اگه ما رو علاف کردی بگو عزیزم.اشکال نداره فدای سرت
اما خداییش بیا و این وبتو تخته کنو برووووووو. ابروی هرچی وبه برده! فقط کافیه یه توضیح کوتاه راجع به دانلود این اهنگا بنویسی رکسانا جون!
اجرت با خدا.

مرصوص شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

آدمهای بیکاری مثل شما که میان وبلاگ میزنن و مردم رو سرکار میذارن حقشونه که اینجوری فحش بخورن اخه شما احمقها کار و زندگی ندارین خب جواب ملت رو بیا بده نادان

حححححح سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

آخه اسکل اگه این وبلاگو درست نکنی مجبورم ححححکت کنم

شیما سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

اه اه اه این که نمیشه دانلود کردشون...............مردشور خودت و سایتت رو ببرن...................................
.
.بیکار علاف

shohre سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ

chera hich kas baby i like it o nadareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee????????????????????w

فاز دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ http://WWW.PUBLICMUSIC.BLOGFA.COM

خیلی مزخرفه سایتت
برو به جهنم
سایتتو تخته کن
این همه ملت رو بیکار گیر آوردی؟

الی شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

همه گفتن منم میگم کیرم تو کست

حمید یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

ای خاک بر کست بنال چطور دانلود کنیم کس کش وبلاگتو ببند

[ بدون نام ] یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

وبلاگتو گل بگیر عزیز

ماریا سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ

عزیزم میشه لطفا بگی چجوری میشه این اهنگ ها رو دانلود کرد ---------------------=================......................................

........ سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام مرسی اما دانلود چه جوریه؟

فرید یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

بابا کسی نیست این وبلاک رو درست کنه خاک توسرتون با این وبلاکتون . یدونه آهنگ هم دانلود نمیشه .......... براتون متاسفم

مهسا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

میشه اهنگها رو به روز کنید این اهنگها مال ۲۰۰۳ هستند مرسی.

علی پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

خاک تو سرت با این وب کیریت کس کش 2ساعته تو اینترنتم جنده کونی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ

همه گفتن منم میگم کیرم تو کست

تکاور جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

خیلی بی حال بود خاک بر ک ست

بکنه ننت جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

زنت و گاییدم رو یه موزاییک با این وب کیریت

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

خاک بر سر همتون بی جنبه های بی خانواده ادب که ندارین با این بنده خدا چکار دارین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

اسگل ان ریدم دهنت مادر جنده

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

آخه مردشور همه تونو ببرن که چی آخه شمارو چه به انری کی
اصلا انری کیه که اینقدر کشته مردشید بدبختا
به جان خودم نباشه به مرگ شما اگه بفهمید چی میگه!
صداش خوبه که واسه هموطناش خوبه خاک عالم برسرتون بیگانه پرستا همین شماهایین که گردن آدمای بدردنخورو تو این مملکت کلفت کردید با این تعریف و تمجیدای الکیتون
من موندم ما این همه خواننده و نوازنده خوب داریم تو ایران و حتی اونطرف آب عوض اینکه موسیقی ایرانی رو به کشورای دیگه معرفی کنیم میایم موسیقی اونطرفو تبلیغشو میکنیم هیچ پخی نیست نمیدونم چرا براش خودکشی میکنید نه این که من موسیقی اونطرفی هارو گوش نمیکنم چرا من خودم طرفدار که نه ولی یکی دوتا از آهنگای pitbull رو گوش کردم و خوشم اومده اونم فقط به خاطر باسی که آهنگاش داره ولی نه این که توسرو مغز خودم بزنم
اینا همش کلاس به قول خودتون که من کلاسی نمیبینم توش هیچ پخی نیس!
جمع کن بابا...

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

حالا شما نمیخاد موسیقی ایرانی رو به اونوریا معرفی کنید
خدایش ارزش وقت تلف کردن داره که آهنگاشو دانلود کنید
الحق که عقلتون به چشتونه تا میبینید یکی رو گوشیش یه چندتا آهنگ از فلان خواننده خارجی داره برای اینکه شمام مثلا کم نیارید میاید دنبای این آهنگای مزخرف که به قول خودتون کلاس بذارید
باید بگم که خیلی احمقید اگه اینطوری که گفتم فک میکنید.
بابا همون عباس قادری خودمون شرف داره به انری کی
به خاک سپردمتون خداحافظ همه گی

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

هرچی فکرشو میکنم نمیتونم همینجوری از این سایت برم بیرون
دلم میخواد دوتا فحش آبدار نثارتون کنم چون میدونم آدم نمیشید
ولی به همین خاک برسرتون و احمق و گستاخ که فحشای بهداشتین بسنده میکنم
احمقا توی این سایت نشد برید تو یه سایت دیگه دانلود کنید...
خاک برسرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد