دانلود بهترین آهنگهای درخواستی

 دوستان عزیز:


-در این وبلاگ شما آهنگهای در خواستی خودتون رو دانلود خواهید کرد


-و با توجه به ترافیک اینترنتی وسرعت کم آهنگهایی رو دانلود میکنید که از لحاظ ریتینگ بیشترین آمار رو داشته باشند.و یا به عبارتی ساده تر (ارزش دانلود و وقت گذاشتن داشته باشن)


 


 


                    به امید رضایت کامل شما


                                                                                                                                           رکسانا

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشی به این همه وقتی که برای این وبلاگ گذاشتین عالیه
فقط اینکه تمومه شون اجرا نمیشه ضمن آرزوی موفقیت در این زمینه و تمام مراحل زندگی

الناز پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام ...
من واقعا متاسفم برای شما
اگه شما لیسانس موسیقی باشین وراست بگین همچین آهنگهایی که توی وبلاگتئن گذاشتین واقعا در شئن یه موسیقیدان نیست میخواستم بدونم توی اون دانشگاهی که شما رفتین چی بهتون یاد دادن که یه آهنگ با ارزش توی وبلاگتون نیست...
من خودم هنرستان میرم و واقعا با خودم فکر کردم اگه آخر من مثه شما میشه کودکیاری بخونم فکر کنم از لیسانس موسیقی که شما میخونین و من خواهم خوند بهتره
به امید پیشرفت بیشتر.

nasim جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ق.ظ

ahange entezar az omide ameri az albome yade to.toro khoda bezaresh.pedaram darumad,nashod dl konam

امید شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ق.ظ

اگه ممکنه آهنگ بدجنس از داودمالکی رابرای دانلودبزارین خیلی دنبالشم ممنون

سعیده پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

ممنون از وبلاگ خوبت فقگ میخواستم به این الناز خانوم بگم همه مثل تو نمیشن که نظرندی ممیمیری؟

ثریا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید از سایت خوبتون. بنده حدود یک هفته است سعی دارم آهنگ فیلم سینمایی دلداده با صدای جواد رضویان رو دانلود کنم ، اما متأسفانه از هر فایل و هر طریقی وارد می شم ، موفق به این کار نشدم، از شما خواهش می کنم اگر براتون امکان داره این آهنک رو با نام بانوی قصه برام ایمیل کنید. با تشکر از زحمتهای بی دریغتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد