رکسانا(آلبوم Christina Aguilera

آلبوم Christina Aguilera

                                  

                                                 

01. Genie In A Bottle
02. What A Girl Wants
03. I Turn To You
04. So Emotional
05. Come On Over (All I Want Is You)
06. Reflection
07. Love For All Seasons
08. Somebody's Somebody
09. When You Put Your Hands On Me
10. Blessed
11. Love Will Find A Way
12. Obvious

چرا نظر نمیدین؟نظر یادتون نره باشه

آهنگهای درخواستی خودتونم توقسمت نظرات بگید                                رکسانا

نظرات 13 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ب.ظ http://amir2010.blogfa.com

رکسانا تو واقعا دختری اگه دختر باشی جایه تعجب برام داره چون یه دختر نمی تونه وب لاگ این چنین موفقیو داشته باشه
من نظرمو دادم تو هم جوابتو به مسنجر بفرست یا میتونی برام ایمیل کنی ولی حتما جواب بفرست در ضمن آهنگای کامل حمید رضا نیکتا رو می تونی تو وبلاگت بزاری ؟

sahar دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ

eyvaall mahsharee.ahangayee jadide Vanessa anna hodgens o mikhamm.missiiiiiii.

آرش دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

baba eyvalllllllllllllllllllllll khily bahal boood tamoome interneto ziro roo kardam faghat to in album ro dari damet gar

فرزاد جامی فر چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.sterling.coo.ir

دوست عزیز از اینکه آهنگهای Christina Aguilera را در وبلاگ قشنگت گذاشتی ازت خیلی خوشم اومده من همه آهنگهای او نو دارم ولی این چندتا رو نداشتم که دانلودشون کردم من یکی از ترفداران پروپاقورس این خواننده هستم

من و تو جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی داری ممنونم که به نظراتت اهمیت میدی
من کد آهنگ خریدار از آلبوم رودرودیوار این شهر کیارش رو میخواستم برای وبلاگم ممنونم

ریضا جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 ق.ظ http://Christina Aguilera

خیلی باهال بود بازم از Christina Aguilera بیشتر بزارین

پریا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ق.ظ

خیلی عالی بود رکساناجون دمت گرم.
لطفا آهنگهای نانسی عجرم وساسی مانکن را بگذارید .
بازم تشکر

پرهام پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام .. خسته نباشی
دستت درد نکنه
وب لاگخوبی داری
فقط لطفا آهنگها رو با سال بنویس تا بدونیم کدام آلبوم مال کدام ساله و جدیده یا قدیمی ... مرسی

sharare سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
میشه آهنگ ققنوس واسه من ایمیل کنی پیداش نگردم .....:(
مرسی

ساناز یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ

بابا هیچکدوم از آهنگها دانلود نمیشه .

ساناز یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ

رکسانا جون من عاشق شادمهر و داریوشم میشه آهنگاشو برام ایمیل کنی .

امیر یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://yekiyedoone90.blogfa.com


سلام رکسانا جون دمت گرم عالی بود نخسوزن آنگ هانی چاووشیت

براوو

age vaghtesho dashti bemanam sar bezan

حسین سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام مرسی وبلاگ جالبی داری آهنگ بهونه زندگی مهران فهیمی رو برام پیدا کنی ممنووووووونت میشم. خسته نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد