رکسانا( آلبوم جدید رضا صادقی(دلم برات میسوزه)

دانلود کامل آلبوم جدید رضا صادقی(دلم برات میسوزه)

                                 

برای دانلود کامل آلبوم اینجا کلیک کنید(Album)

لیست آهنگها:

Reza Sadeghi -  01 Bakhti
Reza Sadeghi - 02 Delam Barat Misooze
Reza Sadeghi - 03 Bavaram Nemishe
Reza Sadeghi -  04 Sokoote Gham
Reza Sadeghi -  05 Mashghe Eshgh
Reza Sadeghi -  06 Naro
Reza Sadeghi -  07 Beshkan
Reza Sadeghi - 08 Vaghti Rafti

نظر یادتون نره هاااااااا

                                                                                                                  رکسانا 

نظرات 28 + ارسال نظر
شهاب پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کارکنه فعال و کوشا و با هوش باید خدمتتتون با عرضه شرمندگی بگم آرشیوتان کامل تمام نیست و بعضی ها نیستندو الان می گم: توفان کرمی=شاکی>آرسین >افشین= گلکم>کارو باند=دل دیوونه> مهرداد=خواب کودکی >سامان آرسته= عاشق با کلاس> کسری >نیما=بی خیال تو >

milad جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:53 ب.ظ

salam webloget harf nadare marekast ahangasham aliye faghat baziyashoon kheili ghadimiye dige age jadid bezari mamnoon misham byebye good luck

المیرا پژوهان پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

خیلی عالی

رکسانا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ق.ظ

فقط خواستم تشکر کنم. ممنوووووووووووووووووون!!!!

رخساره یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام اززحماتتون ممنون.لطفا اهنگ مهدی مقدم بنام پشت شیشه رو برای دانلودبزارین.

نهال شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام خسته نباشید من نمی تونم دانلود کنم لطفاراهنمایی کنید

علی جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مسئولان سایت رکسانا.بنده درخواست یک آهنگ قدیمی دارم که هر چه در اینترنت گشتم موفق به پیدا کردنش نشدم خواننده آن نیز یادم نیست فقط میدانم که زن بود.متن ترانه از این قرار است :
هیچ کس برام یار نبود یار نبود یار نبود
دل دیگه بیتاب نبود تاب نبود تاب نبود
غم بود و غم خوار نبود...
شب بود و مهتاب نبود خواب نبود خواب نبود
بسکه بلا کشیده ام زخم زبون شنیده ام
رو به دشمن کرده ام دوست بریدند و ال آخر
البته متن ترانه را دقیق یادم نیست اما انچه در خاطر داشتم گفتم
اگر واقعا ادعای زرنگی دارید این را برایم پیدا کنید


اگر توانستید برایم بگزارید یا لااقل آدرس یک سایت را بدهید که بتوانم آن را دانلود کنم

شیوا یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ

خواهش میکنم ترانه های سریال عشق بدرو واسه دانلود بذارید من خیلی گشتم ولی پیدا نکردم خواهش میکنم درخواستمو اجرا کنید

رکسانا پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.joojookochoolo.blogfa.com

سلام خوبین؟
اگه میشه من رو به نام خاطرات دخترک تنها لینک کنید ممنون میشم

vida دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://266.blogfa.com

خیلی مذخرفه آهنگ ها دانلود نمی شن.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://kasbokar.parsfa.com

salam ba tashaor az webloge qashangetoon azatoon khahesh mikonam ahange bavar az mohsen mahdaviro bezarin man kheyli in ahango doost daram ama motaasefane hanooz natoonestam peda konam ba tashakor.age doost darin be webloge manam ye sar bezanid.mer30 dooste aziz

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 ب.ظ http://kasbokar.parsfa.com

ba salam va tashakor az webloge qashangetoon azatoon khahesh mikonam age momkene ahange bavar az mohsen mahdaviro bezarin man kheyli in ahango doost daram ama motaasefane hanooz movafaq nashodam peydash konam mamnoon misham age mohabat konin va in ahango bezarin ba tashakor.rasti age dost darin be webloge manam sar bezanin.

رعنا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام با تشکر از وبلاگ قشنگت واقعا عالی بودند حالا که تو اینهمه ادعا داری میتونی برام از خواننده‌های قدیمی اینطور آلبوم تهیه کنی تا دانلودش کنم میمیرم برای آهنگهای قدیمی

ترنم جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

سلووووووووووووووم
خوب کارت عالیه رکسانا جونم!خیلی زحمت میشی........نه یعنی میکشی!و ممنون میشم اگه از انریکه جونم بازم آهنگ بیاری.
راستی طرفدار سلنا هستی؟

سارا سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ

رکسانای عزیز مرسی از سایت خوبت
من آهنگ مریم قیصرو می خوام هیچ جا پیداش نکردم امیدوارم که داشته باشی

علیرضا جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

خی لی خوبه ازسیاوش شمس اهنگ بزار خیلی دوستش دارم مرسی جیگر

محمد پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ

وبلاگتون خیلی علکی

vahid جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

خوب نیست بدم نیست ولی بدک نیست هالا ما میگیم خوبه بورو حالشو ببر

سجاد شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام دوست عزز لطفا اگر میشه البوم1شایان قدیمی مال زمان شاه رو بزارید ممنون

الکسا شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

ببین عزیزم لطفا اهنگ ارش لباف که یه سرس خلاف کارن بانک می زنن بزار راستی بعضی هاش دانلود نشد

علی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

اصلا دانلود نمشه رکسانا

مسعود پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام
منم این آهنگ که میگه: هیچ کس برام یار نبود یار نبود
شب بود و مهتاب نبود
می خواستم مرسی

پیام شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

اهنگ بچههای محله از شهیاد میخواستم مرسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

واقعا به چه امیدی این وبلاگ رو اداره میکنی.به هیچ دردی نمیخوره وقتی نمیشه دانلودکرد.................

فاطمه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

وبلاگت خیلی شلوغ و مسخره و به درد نخوره

arsham شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ق.ظ

سلام من چیزی رو که میخواستم متاسفانه پیدا نکردم ولی فقط خواستم تشکر کنم ...

amir سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

salam man avalin albome dj maryam ro mikhastam age mishe baram email bokonin merc

سایه چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

ممنون توروخدا آهنگ قدیم های فرخ قریب رو بذارید پخش انلاینم بذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد