آلبوم آرش دلفان به نام چالوس

                            آلبوم آرش دلفان به نام چالوس

                                                                                     Arash Delfan - Chaloos - 01 Arezoo                                                           

               Arash Delfan - Chaloos - 02 Ba To Boodan                                                            

Arash Delfan - Chaloos - 03 Bakht                                                            

 Arash Delfan - Chaloos - 04 Bato Migam                                                            

                      Arash Delfan - Chaloos - 05 Be Man Begoo                                                            

                                       Arash Delfan - Chaloos - 06 Bikhial                                                            

              Arash Delfan - Chaloos - 07 Faghat Ba To                                                            

                  Arash Delfan - Chaloos - 08 Naro Az Pisham                                                            

       Arash Delfan - Chaloos - 09 Tamoom Shode                                                            

                       Arash Delfan - Chaloos - 10 Ghese                                                            

                                          Arash Delfan - Chaloos - 11 Yadameh     

نظرات 43 + ارسال نظر
دیجی سینا رمیکس شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.sinakhalaf.mihanblog.com

وقت کردی به وبلاگ من هم سر بزن

انار یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ب.ظ http://love-hot.blogsky.com

سلام رکسانا جان من عاشق اهنگهای انریکو هستم
نمی دونم اون اهنگی که به فارسی خونده رو شنیدی یا نه
ممنون از اهنگهایی که میزاری خیلی زیباست...

باغ رویاها جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.baghroyaha.blogsky.com

خداحافظ همین حالا



همین حالا که من تنهام



خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام



خداحافظ کمی غمگین



به یاد اون همه تردید
....
سلام . خوبید؟خیلی وقت هست به شما سر نزدم .وبلاگت زیبا بود زیباتر شده .موفق باشید

شب نویس پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.konkoreeshgh.blogfa.com

سلام به من هم یک سر بزن
آهنگ های آرسین رو هم بگذار لطفا
از أشنایی با وبلاگت هم خوشبختم
بای
سارا

رضا پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام رکسانا جان اگه آهنگ تهدید شاهکار داری به من میل میکنی

مهلا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://iran-mob.blogsky.com

سلام عزیزم اگه آهنگ سیلوانا از مهرداد نیویورک رو داری برام میل کن

سیما دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام من می خواستم آهنگای انریکه رو دانلود کنم
ولی هیچ جوری نمیشه
اگه لطف کنی برام ایمیل کنی ممنون میشم

nima دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام میشه بی زحمت آهنگ تولدت مبارک اندی رو واسه من بذاری؟
ممنون میشم

د.ش دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ب.ظ

آتش عشق تو را من هم گرفتم ای گرفتار بهار...
مر اهم با رد پای باران هم بخوان...
(تبادل لینک) www.rain-baran.blogfa.com

مجید دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام
ببخشید میشه آلبوم صدای نسل عشق صادقی رو واسه دانلود بذاری؟ هرچی تو نت میگردم لینکای دانلود این آلبوم خرابه

مهرداد جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام و تشکر بابت گذاشتن این آهنگها
اگه زحمتی نیس آهنگ زمونه از مسعود سعیدی رو هم بذارین، توی هر سایتی رفتم آهنگش دانلود نمیشه
میسی

امیر چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام
اگه امکانش هست آهنگ قسمت (Division) از حامد ملک لو رو بزارید لطفا
کل اینترنت رو زیر و رو کردم یا پیدا نشد یا لینکش خرhب بود
لطفا با کیفیت 128 و کامل باشه
ممنون

علی پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ

با سلام آهنگ نازی از حسین رسولی رو می خاستم برام بزارید با تشکر

تنگناااا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.hobabeomr.blogfa.com

فقط میتونم تشکر کنم بخاطر زحماتتون!

محمد جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ق.ظ

سلام رکسانا جان آلبوم کامل آرمان و میخواستم
ترک ۱۰ سیه مو هستش مرسی

مریم چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام.سایتت خیلی خوبه. میشه اهنگ گل رویایی از امید و عروس مهتاب آصف رو بذاری؟ سایتای دیگه فیلتر کردن.واجبه برام برای عروسی خواهرم می خوام
مرسی

بهنام جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام دوست عزیز تو رو خدا اهنگ بهنام kb و حمید hifi رو برامون بذار خیلی دنبالشم پیدا نمیکنم من منتظرم ...

وحید جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.vahidporfrosh.mihanblog.com

salam man shoma lin kardam
یادداشت های واقغی یک دختر
link konid

وحیده پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ http://vahideh_m559.blogfa.com

سلام من آهنگ حامد محمودزاده رو میخوام
به نام شدی عشق منو مردم

محسن جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.kanoneeshgh.blogfa.com

خوب خیلی عصبانیم ولی سلام/////////
من یبار اومدم دانلود کنم اونم منو راهنمایی کرد تبیان واقعا اگه نمیتونی نذار .....برا همینه بهت نظر نمیدن ....آخه عزیزم این چه وضعیه دانلود انریکه هم که میزنم میگه نات فوند....لطفا جمعش کن.....منم وبلاگ دارم ولی برا دلم مینویسم ولی شما میخای الکی لینک دانلود بدی که چی .....الانم میرم دیگه هم نمیام

امیررضا دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام من دانلود آهنگ بیقرار از لیماک پارسا رو میخواهم

میثم سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.maysam0831.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم منو لینک کنی.اگه کردی خبر بده.

MoHa شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://mohanazi.blogfa.com

salam roksana jon mer30 kheili az ahangaii ke mikhastamo dashti
mishe lotfan albom jadide bizhan mortazavi be name mosighi o man ro baraye download bezari mamnon misham
moafagh bashi

رکسانا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

رکسانا جون اهنگایی که میذاری مثل اسممون قشنگن
فداتت

حدیث یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام.وبلاگتون خیلی خوبه.من یه تیکه از یکی از اهنگای انریکه رو توی فیلم سینمایی درد سر بزرگ شنیدم.میشه اونو واسه دانلود بذارین؟اهنگه مربوط به جاییه که از فرودگاه رفتن خونه دارن وارد پارکینگ میشن.اگه بذارین ممنون میشم و یه عمر دعاتون میکنم

علی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.patogh22.mihanblog.com

عالیست

وبلاگ منم اهنگه سری بزنید
http://www.patogh22.mihanblog.com

ندا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام رکسانا جان از وبلاگ ارزنده و خوبت تشکر میکنم...دنبال اهنگ پایانی سریال ریحانه میگردم هرچی بیشتر میگردم کمتر به نتیجه میرسم...خیلی دنبالشم میتونی برام پیداش کنی؟ یا اگه داریش برام آپلودش کنی؟ یه دنیا ممنون میشم

سلام من دنبال آهنگ های مهران فهیمی بودم اما هیچ جا پیدا نمیشه.
اینجا هم همینطور دانلود نمیشهههههههههههههههههه.
هروقت این مشکل رو برطرف کردید به من خبر بدید.
به وبلاگم برید و برام اونجا بذارید

حسین سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام مرسی وبلاگ جالبی داری آهنگ بهونه زندگی مهران فهیمی رو برام پیدا کنی ممنووووووونت میشم. خسته نباشی

[ بدون نام ] شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://eftekharkhan.blogfa.com

سsalam mamnoon misham ahange pyade va ahange nafas mikham nafas mikham goroohevaran ro be emailam befrestyd tashakor montazeram

اسمان سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام با تشکر و درود فراوان من دنباله یه آهنگ با متن زیرم میشه بگید خواننده اش کیه و اسم اهنگ چیه ممنون میشم جواب بدید با تشکر اینم متنش
... ناز و اداهات عقل و از سر میبره/فکر
شیرینی
لب هات نازشا چند میخره/تو بیا بغلم کن یه ماچ از لبم کن
توبرقص من شاباش میدم دوتاجفتشامو باهاش میدم تو برقص م میمیرم برات..............!

saye یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام مرسی از وبلاگ خوبتون
من یه مدته دنبال این آهنگم متاسفانه نه اسم خوانندشو میدونم نه اسم ترانه هرچقدگشتم پیداش نکردم:(
توشب دلواپسی تا که بنده نفسی تا هنوز فرصتی هست کاش به دادم برسی
حتی اگه اسم آهنگ و خوانندشو بگین ممنون میشم:)

فرزانه چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام اهنگ عاشقم کردی علیرضا ولایی و ایرانا رو برام بزارید

حسین شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

اهنگ آرمین نصرتی اونی ک اولش میگه گوش کن صدای قلبمو رو بزارید ممنون میشم

kiana یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟
رکسانا جون میشه یه آهنگ رو توی وبت بذاری؟
خیلی قشنگه ازت خیلی ممنون میشم عزیزدلم
نام خواننده:سحر
نام آهنگ:تو نباشی
موزیک ویدئو این اهنگ در پی ام سی پخش شده ولی آهنگشو گیر نمیارم مرسی عزیز دلم.

hamid جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ق.ظ

دوستان کسی میدونه این آهنگ رو کی خونده یا کسی اگه داره برا دانلود بذاره خیلی باحاله

لینکش اینه ولی بی کیفیته ...نمیدونم کی خونده

http://www.4shared.com/video/yYhYGbG9/Sound_clip_33.html
اینم ایمیلمه... ممنون میشم برام بفرستید
hm733000@yahoo.com


mitra چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام
آهنگ: هذیون
خواننده : امیر ستارپور
این آهنگو می خوام
مرسی

لیلا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

اهنگ جدید پیمان زارعی با مهدی احمدوند و اهنگ دوست دارم علیرضا ولایی

paria سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام این آهنگ اهنگ چیه ممنون میشم جواب بدید با تشکر اینم متنش
... ناز و اداهات عقل و از سر میبره/فکر
شیرینی
لب هات نازشا چند میخره/تو بیا بغلم کن یه ماچ از لبم کن
توبرقص من شاباش میدم دوتاجفتشامو باهاش میدم تو برقص م میمیرم برات میشه بگید از کیه و اسم خوانندهش کیه?ممنون

علی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:16 ق.ظ

با سلام منم دنبال اهنگ که آسمان گفته میگردم.متن اهنگ اینه.توبیا بغلم کن یه ماچ از لبم کن. اگه اگه لینکشو دارین بفرستین اگه ندارین اسم خواننده و اسم اهنگو بگین هرچی گشتم پیداش نکردم تشکر

mossyasa یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:05 ق.ظ

وبیا بغلم کن یه ماچ از لبم کن
دنبال اینم

اینستام : @mossyasa

صبا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام.من یه تیکه از یکی از اهنگای انریکه رو توی فیلم سینمایی درد سر بزرگ شنیدم.میشه اونو واسه دانلود بذارین؟خیلی ممنون

جمیل پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 01:23 ب.ظ

باسلام من این اهنگ رو میخواستم با تشکر متنش اینه
تو بیا بغلم کن یه ماچ از لبم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد